חלון הזדמנויות
מתי לאחרונה זיהית הזדמנות ובמקום לקחת אותה קיבלת "רגליים קרות" ?
אפתח בדוגמא של מתאמנת,
ישנן מספר דרכים להתחיל ולקדם את רעיון העסק, להלן כמה מהן:
-
לחזור ללימודים ולרכוש כלים נוספים המועילים לקידום העסק – כגון קורסי "יזמות עסקית".
-
בניית תוכנית עסקית ולעמוד על כל שלביה – ממולץ להתייעץ עם יועץ כלכלי עסקי.
-
הגדלת הפעילות ברשתות חברתיות – Google+ Facebook, LinkedIn ועוד.
-
עריכת סקר שוק ופנייה ישירה אל בתי עסק שיכולים להשתמש בשירותיך המעולים, במטרה לשת"פ.
-
חומר שיווקי / פרסומי – כרטיסי ביקור, אתר תדמית, ניוזלטר, איסוף מכתבי תודה מלקוחות עבר ולקוחות קיימים וכו'.
ישנן דרכים מגוונות ויצירתיות לקידום העסק, חשוב למצוא את אלה המתאימות לאופי העסק שלך.
ההשקעה הכספית באפשרויות שמניתי מעלה הינה קטנה יחסית, ובמהלך הכנת התכנית העסקית ניתן לבחון לעומק אם העסק אכן ריווחי, ולהסיק מסקנות אפקטיביות עתידיות בנוגע להחזר הוצאות אלה.
חשוב לזהות את חלון ההזדמנויות, להביט מבעדו ולנסות להפיק ממנו את המירב.
מקסימום תצליחי להגשים ולממש את מה שאת אוהבת לעשות.